تولید و فروش انواع ساندویچ پانل , ورق رنگی الوزینگ و گالوانیزه

تولید و فروش و نصب ساندویچ پانل , ورق شیروانی الوزینگ و گالوانیزه

تولید و فروش انواع ساندویچ پانل , ورق رنگی الوزینگ و گالوانیزه

تولید و فروش و نصب ساندویچ پانل , ورق شیروانی الوزینگ و گالوانیزه

تولید و فروش انواع ساندویچ پانل , ورق رنگی الوزینگ و گالوانیزه
تولید و فروش و نصب ساندویچ پانل , ورق شیروانی الوزینگ و گالوانیزه
فروش انواع ساندویچ پانل نصب ساندویچ پانل سقفی و دیواری
محصولات تولیدی:
ساندویچ پانل سقفی
ساندویچ پانل دیواری
ساندویچ پانل سرد خانه ای
زمینه های فعالیت:
فروش ساندویچ پانل پلی یورتان
نصب و اجرای ساندویچ پانل پلی یورتان
مشاوره - طراحی و اجرای پروژه های مختلف عمرانی و صنعتی
پوشش سوله انواع سالن های صنعتی , کارخانجات و سردخانه ها
ساخت کمپ های اداری و مهندسی
پوشش با انواع ورق گالوانیزه-توری مرغی و پشم شیشه در سوله ها
پوشش سالن های مرغداری و کشتارگاه ها
پوشش سقف و دیوار کارخانجات-پارکینگ-استخر-حیاط خلوت با ورق های پلی کربنات
مشاوره آنلاین
09123827865
02832222717

بایگانی

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۵۷ ق.ظ

۰

معرفی ساندویچ پانل سقفی

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۵۷ ق.ظ

معرفی ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پنل سقفی متشکل از دو لایه ورق است که ما بین آنها فوم عایق وجود دارد. این فوم که معمولاً از پلی اورتان می‌باشد، به وسیله چند میکرون پرایمر با ورق‌های فوقانی و تحتانی (از گالوانیزه، آلوزینک یا آلومینیوم) چسبندگی قطعی برقرار می‌کند. فوم عایق می‌تواند از جنس پشم سنگ، پلی استایرن و پلی اورتان باشد که برای ساندویچ پنل‌های استاندارد معمولاً از فوم پلی اورتان استفاده می‌شود. از مزایای اصلی و عمده فوم پلی اورتان (در ساندویچ پنل های سقفی و دیواری) می‌توان به سبکی، عایق بودن در برابر حرارت، مقاومت بالا در برابر سوختن (کند سوز بودن / نسوز بودن) اشاره کرد که در قیمت انواع ساندویچ پنل سقفی اثرگذار است.

کیفیت ساندویچ پنل سقفی ماموت

در ساندویچ پنل سقفی تولیدی شرکت ماموت از فوم پلی اورتان با دانسیته ۲±۴۰ کیلوگرم بر متر مکعب با ورق آلوزینک استفاده می‌شود. ماموت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان این محصول به کشورهای منطقه اعم از ترکمنستان، عراق، تاجیکستان، امارات متحده عربی می‌باشد. از خصوصیات ویژه ساندویچ پنل های سقفی ماموت می‌توان به عایق بودن در برابر صدا، سرما و گرما، تحمل بار زیاد، سبکی، مقاومت عالی در برابر آتش (انواع B1، B2 ،B3) و دیگر حوادث طبیعی توأم با حفظ معیارهای بهداشتی و سازگاری کامل با محیط زیست را نام برد.

نوع فوم ساندویچ پنل سقفی ماموت

فوم پلی یورتان (PIR/PUR) با دانسیته (kg/m³)40±2

سازگار با محیط زیست (فاقد گازهای مخرب لایه اوزون و گازهای گلخانه ای)

اشتعال پذیری کم (طبق استاندارد DIN 4102)

میزان جذب رطوبت پایین (مطابق استاندارد ASTM D570)

نوع ورق ساندویچ پنل سقفی ماموت

ورق آلوزینک / گالوانیزه پیشرنگ شده با ضخامت 0.5mm و از نوع سوپر پلی استر کوره ای با ضخامت 25µ رنگ رویه

(مطابق جدول استاندارد رنگ RAL) در قسمت بیرون و 7µ پرایمر در قسمت داخلی برای چسبندگی بیشتر فوم به ورق

ضخامت ساندویچ پنل سقفی ماموت  (cm)

4، 5، 6، 8، 10، 12/5، 15

عرض ساندویچ پنل سقفی ماموت (cm)

116 (مفید=114)، 104/5 (مفید=103)، پیچ مخفی 116 (مفید=112)

ساندویچ پنل سقفی (از طول 2 متر الی 13/6 متر، مطابق با سفارش مشتری) 5 گام شادولاین/ذوذنقه ای

ضخامت (cm)

4، 5، 6، 8، 10

عرض (cm)

107 (مفید=100)، (اورلپ=7، ارتفاع گام= 3/5)

نمای ورق پوششی سقف (ابعاد به سانتیمتر)

طرح ذوذنقه ای ساندویچ پانل سقفی ماموت

لوازم جانبی ساندویچ پنل سقفی ماموت

انواع فلاشینگ و آبرو

این نوع ساندویچ پانل سقفی جهت استفاده در سقف می باشد که با توجه به گامهای ذوزنقه ای و شکل اورلپ آن امکان نفوذ آب به داخل را از بین می برد و جهت طولهای بلند (بالاتر از 13 متر) قابلیت اورلپ شدن روی یکدیگر را دارد

این نوع ساندویچ پنل سقفی به دو صورت دو رو ورق آلوزینگ و یک رو ورق آلوزینگ از بیرون و فویل مسلح آلومینیومی از داخل با ضخامت 4 الی 10 cm تولید می شود

ساندویچ پنل های سقفی با طرح شادولاین ذوزنقه تولید میگردد و این طرح در ظاهر ورق رویی ساندویچ پانل مشخص میباشد و شرکت برای زیبایی نمای سقف در حالت شیبدار اقدام به تولید ورق با طرح سفال نموده که با ساخت خرپا میتوان سقفی با نمای فوق العاده زیبا ایجاد کرد .

در ساندویچ پنل سقفی ورق رو دارای طرح شادولاین ذوزنقه و ورق زیر صاف یا شیار دار میباشد که جهت تولید ابتدا ورق ها که بصورت کویل وارد شرکت شده اند توسط دستگاه تمام اتوماتیک ورق صاف کن باز و صاف شده و پس از فرم دهی با دستگاه رول فرمینگ شده و با توجه به طرح از قبل تعیین شده ورق فرم گرفته و مابین دو ورق فوم پلی یورتان بصورت یکنواخت و خطی ریخته شده و پس از پخت شکل نهایی ساندویچ پانل بدست می آید . این نوع ساندویچ پانل جهت استفاده در سقف می باشد که با توجه به گامهای ذوزنقه ای و شکل اورلپ آن امکان نفوذ آب به داخل را از بین می برد و جهت طولهای بلند )بالاتر از 13 متر( قابلیت اورلپ شدن روی یکدیگر را دارد .

ساندویچ پانل سقفی به چند روش دربازار

دو رو ورق آلوزینگ و یا دو رو گالوانیزه ، یک رو آلوزینگ و یک رو گالوانیزه ، یک رو ورق آلوزینگ از بیرون و فویل مسلح آلومینیومی از داخل و یا یک رو گالوانیزه از بیرون و یک رو فویل از داخل با ضخامت 4 الی 10 سانتیمتر با فوم تزریقی پلی یورتان سخت تولید می شود .

ساندویچ پانل سقفی مقاوم در برابر رشد گیاهان و قارچها بوده و به علت نداشتن بو ، عدم ریزش مواد و عدم امکان زندگی حشرات در داخل فوم بهترین نوع پوشش در سقف مجتمع های صنعتی میباشد پانل سقفی با ضریب هدایت حرارتی بسیار پایین از نوع بهترین عایق های صنعتی جهت پوشش سقف می باشد . عرض مفید ساندویچ پنل سقفی 01/1 متر که با در نظر گرفتن اورلپ ، عرض کلی 08/1 متر می باشد . ضمناً شکل ورق اورلپ شده به گونه ای است که بهترین نوع آب بندی و زیبایی سطح کار در هنگام اورلپ کردن دو ساندویچ پنل سقفی را بر روی یکدیگر را ایجاد میکند.

نوع دیگری ازساندویچ پانل ها ی تولید شده شرکت ماموت از یک رو ورق و طرف دیگر از فویل آلومینیوم یا کاغذ میباشد که بهترین نوع برای سقف کاذب و پوشش روی ساختمانهای صنعتی و انبار های سوله میباشد. 

در ضمن شرکت جهت انتخاب صحیح ساندویچ پنل های سقفی بر اساس ضریب انتقال حرارت و فاصله تکیه گاه ها و همچنین نحوه اتصال آنها به سازه مشخصات فنیمشاوره فنی و خرید ارایه میدهد.

مشاوره آنلاین

09123827865

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی